Dåligt samvete & karma

Det haglar samvete och karma just nu..
Jag borde vara glad men istället känner jag ett taskigt samvete.... 
Jag har bara följt min känsla och det var rätt så.. Men det som lyfter den ene sänker den andre 😳
Fast jag kan inte vara den som jämt tar skiten... Fast det känns bäst så, för då blir ingen annan lidande...
Fy för sånt trubbel....

Jag har endel positivt på min lista oxå.
Två träningar inbokade denna vecka 
Och just nu behöver jag det... Ridandet känns lite lojt.  Utan transport känner jag mej lite handikappad.
Visst jag har världens bästa team i stallet och jag får låna deras transporter
Men det är ju alltid en risk 😳
Om ifall om är framme.!
Men kidzen säger att vi ska mot Kolmården i sommar på semester,, Huh känner jag ... Trivs så bra hemma 😁
Men om vi ändå ska köra då hämtar jag transport på samma resa.. Tänk om jag hittar en fyrfoting samtidigt (drömmer)
Har hunnit tänka mkt på livet mitt sista tiden.... Ibland händer det sådant som biter sej fast.
Jag har gråtit mer än på flera år... Men känner även att det är okey nu.!
Det som händer är av en orsak.. Jag har accepterat att det är så här nu och sen.

Jordgubbarna är i backen och nu börjar kampen mot ogräset 😱😖
Moment 22 liksom!

Här är lite uppdatering ..varsågod !

Kram på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0