Vila el jobb

Här funderas det på om jag borde ha semester el om det är lika å jobba ☺️☺️
Jag har hunnit med lite annat nu när hästarna är uthyrda,, som att chilla hos vänner 😍☕️
Jag har kommit igång med gymmet igen men vågar inte ropa innan jag är över ån typ 💪😋
Det är dax att köpa en ny häst transport .... Men hur väljer man?
Smaken är som baken!! Delad!
Dem är ju snygga allihopa..
Men funktionen då?
Sen kom totalvikt lastvikten och maxlast och strulade till det 😖😖
Jag vill kunna dra två!
Vilken vagn gör det utan att kosta en förmögenhet el vara stort som ett hus!
Jag har bara bestämt att jag ska köpa en på väg hem från semestern! Och punkt på det!!
Lyckat! Asgarvar..... Gissa om jag blir poppis?! 80km på Svensson semester... Mej lessnar ju folk på i 100km/Tim 😂😂😂😂
Tänk om jag hittar nått att köpa med i transporten? Fy vad kul
Men jag antydde det hemma till dotterns förtjusning,, killarna var inte alls förtjusta, undrar varför? Dem borde ju vara glada att jag är kreativ ... Barn ska leka.. Då är dem friska 😝😇 men när jag leker är det bittra miner 😁🙈😅
Svenssons är dem 😂😂😂😂😂
Det är ju intressant med impuls hästar det händer liksom nått..😁😇
Så nu gäller det att vara taktisk👌

Igår kväll kanske natt om 23:30 räknas ... Så var Jag ute och bekämpade ogräs... Hoppas nu på ett noll till mej!!
Vänder jag ryggen o tror jag kan chilla en dag så är ogräset över allt!
Jag har massa planer på hur jag överlistar det.. Väntar nu nån dag och ser om ogräset dör el om kanske rent av hela jordgubbslandet ger vika 😂😂☺️😆
Såg den södra första halvt röda gubben på min nattvandring 😍
Funderade på om jag el fåglarna(nästa Jobb blir å hålla dem väck) blir först å smaka bäret !!

Lite info så här på morgonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0