Rörelse i stan

Nu brummar det runt på gator och torg.
Bilar i alla dess former.
Jag vaknade tidigt antagligen nästan natt av ett ordentligt brummande på norrskensvägen 👍👌
Folk är glada och positiva nu!
Det verkligen känns och märks skillnad,,,konstigt det där.. Att det liksom går att ta på ☺️

Jobbet ekade tomt när jag kom
Fast då kunde jag i lugnt tempo smörja lite stänger.
Städat omklädningsrum och torkat fönsterbleck på miljoner av små gula flugor.. Dem flyger in när fönstret är öppet och ljuset är på under senkvällen 😖

Jobbade lite med ridbanan ute igår kväll och hoppas på ett lite lättare men ändå fastare underlag som vi kan ha lite träningar på 🐎
Det kändes bättre och stall teamet tyckte redan innan jag gjort nått mer än spridit med traktorn att det kändes bättre 👏🙌🙌
Så förhoppningsvis är jag rätt ute !
Kostschemat jag kör går förvåningsvis bra .. Några justeringar nästa vecka så jan det tänkas att elefant känslan blir lite mer positiv. Insåg att biseps måttet åtminstonde har gått upp med 1cm 💪💪 trodde jag inte!

Igår kväll kom mitt förflutna ikapp lite och jag låg vaken och tänkte på innebörden med alkohol/droger och vad den faktiskt gör😔 och vad den gjort ..
Det sägs att livet rullar runt och man får ta tag i saker som blivit undanskuffat .
Det var på något sätt en bra sak..
Om än väldigt tragisk sådan!
Men jag rullade igång mina små tanke nötter 😇

Var glad för livet varje dag.
Den kommer inte igen ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0