När kommer vintern?

Jag väntar på bättre tider bättre väder och mindre människor😖
Just nu är det bara för mkt....
För mkt negativ energi.
Ser det ut så här? Hur mkt ska jag svälja liksom!
Om det förr fanns ärlighet och öppenhet vars finns det nu?
Måste tillägga att dem otrevligaste människor jag träffat i sommar är över...alltså ÖVER 60!!
Blev inte dem fostrade eller?
Fick dem tycka och göra som dem vill? Det är då så nu!
En timma tillgodo nu bäst å göra nån nytta så slipper jag fler obeställda överraskningar!
Suck!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

En del går nog inte att uppfostra tror jag, jobbigt när man stöter på sådana.

2016-07-23 @ 07:45:43
URL: http://emmapafo.horselife.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0