Några timmar på Actic

Hej vad jag saknar mitt jobb... Idag fir jag in och satt ett tag och planerade lite inför hösten 🙌🙌☺️
Det känns rätt fint att den strax är här!
Jag har hyfsat många resor inplanerade i augusti och ev blir hästarna lite lågintensivt tränade då.. Men det gör inget faktiskt!
Piteå Stockholm Luleå .. Hej bara!
Det är endel som ännu ska hinnas med på gården innan sommaren är över ....
Igår hann jag åka till karsikojärvi med barnen och även köra cross i skogen med grabben.. Alla hästar reds och jag fick återigen en sko avtrampad 😔😖🐎
Det är nog fax att tänka Om Och göra annorlunda.. Hur ska damen ridas På nästa sätt,, är den stora gåtan!
Nu när jag ändå är på jobbet så kör jag ett pass samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0