Jobbar lite från semestern

Att åka hemifrån är verkligen inte min starkaste sida.. Ännu mindre att låta bli att jobba..
om jag bara kan så jobbar jag visst ändå kom jag på!
Jag har svarat i telefon jag har tagit beställningar..beställt lite ..
Fått ordning på ett par maskiner på jobbet(fast bara via delegering 😅😝)
Ja det är jobbigt att inte ordna lite härifrån för det funkar ju!

Fast jag saknar mina hästar 😍🐎
Jag har sett två hästar framför vagn i gamla stan!
Jag har gjort 4våningar cowboys affär!
Köpt en svin fin Hästlampa!!!!😍😉
Och givetvis ringt och fått uppdatering på hur mina fyrbenta mår!!
Kanske lite hemlängtan 😖😔
Suttit och funderat på alternativen som finns/funnits i livet..
Har aldrig någonsin tvekat på lyckan en häst kan ge...
Kärlek och pengar det går att leva utan 😂😂🙈
Men doften av hästarna och klapprandet från hovarna det går inte att vara utan 😋
Så skulle jag välja bort det nångång så är jag inte frisk... Slå mej i huvudet snabbt ..!!

Trött och träningssugen
Tjej ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0