Idag kändes det perfekt

Årets Hö är inne 🙌🙌
Ängarna är klippta (el jo jag har en kvar + lite men få se)
Det blev mer än dubbelt upp från förra året 😍 och lyckan att rida där ikväll var obeskrivlig......lite som att vända blad på ett jätte långt och lite svårt kapitel! En börda föll från axlarna och jag tror faktiskt jag fällde en glädje tår när jag skrittade runt och såg dem vackra klippta skördade ängarna,, äggen på ängen är liksom pricken på i:ET 😅
Nu är en ny träningsfas igång 🐎🐎
Jag hade även turen med mej och tiden räckte till en jätte trevlig kväll hos grannen och höbärgning där oxå ,, gratis träning med trevligt sällskap😍 är man Bond dotter så umgås man i traktorn el på ängarna i höladan el nått i den stilen 😂🚜
Ruggit kul å åka baklastare i solnedgången!
Även en av dem varmaste dagar behagade Sary att komma och besikta våran ridning/hoppning!
Så kul fast krukan inte riktigt är i bästa formen nu i värmen (jag hinner inte riktigt med å rida)
Vi hoppade ändå okey.. Tror jag 🙈

Jag måste medge att detta har varit min bästa dag på väldigt länge!
Inget har ens gott sönder😅👏👏
Då är allt perfekt!!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0