Hösten på intåg

Känner i luften att hösten är på gång... Det är liksom lite fuktigare och kallare även om solen gör sitt bästa med att lysa.
Bara att inse att sommaren här är väldigt kort!
Hästarna tuggar ännu ute på ängarna men stödfodringen har redan kommit igång!
Gräset har väl gjort sitt strax!
Det är en hoppträning i dagarna två som jag tyvärr var tvungen att stå över för gården tar ut sin rätt .. Jag har ett stökigt hus och annat jox!
Ibland är det bättre att vila sej i form!
Känner att jag behöver en stund för mej själv (tror jag) brukar lämna känslan åt sidan.. Men mitt BCA är slut å då kan jag likaväl köra dit en snabbis i morgon :)
En kaffe och lite koll runt stan på höstens mode,,, borde nog ha trillat in en del i butikerna!
Mest är det en latte som hägrar mer än kläder 😁🙈☕️
Jo Och hööks oxå!

Idag ska här städas lite och kanske grävas lite bland täcken som birde tvättas i ordning innan vintern
Högtryckstvätten borde bli bra :)

Härlig fredag på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0