Allt har sin mening

Om jag kunde vrida bak tiden...
Oftast säger man att allt har sin mening.
Idag var en sån dag!!
Jag var hemskt trött mest på att inte hinna bara sitta ner och tänka.
Så typiskt jag att dra då!
Så även idag!
BCA var slut och jag körde till Luleå och handlade lite... Levererade även lite jordgubbar åt en vän och hennes mor.
Passade på att ta en kopp kaffe och åt två burkar kyckling konserver till lunch 😇😇 tänkte att få se om dem går att få ner.
Men shit vad goda dem var!!
Min nya snabb protein källa 👍👏
Nå väl hemma stod jag över en musik historia på seskis som jag tänkt gå på... Vet inte varför.. Det bara kändes som att gymmet var ett bättre val idag??
Väl där förstod jag varför..
Det var meningen att jag skulle vara där helt enkelt!!!
En annan tränande fick ett anfall och behövde hjälp!!
Vi var på tre endast!
Så följ dit hjärta och magkänsla!!
Ibland är det bara meningen att det inte blev som du tänkt dej 😃
Det finns alltid en möjlighet till ett annat val.. Bara du ser den 😋

Att happis bara hade en ambulans det tål att diskuteras!!!
Den fick ett VÄRRE prioriterat larm och det blev inställt för oss...
Sjuka samhälle!!
Idioti!
Dör man går man först😱🙈
Suck om det!
Vi förstör inte den fina lördags kvällen för den skull.
Inget jag ändå kan styra!

Men det slog mej åter hur viktigt det är att finnas till och att följa sitt hjärta även om vägen är krokig som få!
Idag är jag lycklig över mina underbara vänner som livar upp mina dagar!
Över min gård.. Fast det känns som ett hopplöst fall emellanåt.
Över mina fyrfotingar
Och över dem jag räknar till min familj ❤️

Kram om du behöver den


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad hemskt men vad bra att du var på plats på gymmet!

2016-07-31 @ 09:28:01
URL: http://emmapafo.horselife.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0