Och så blev det inget alls

Lärdom el visdom...
Att köra bil i kall väder är super bra..not
En bil frös och då står man just var man står!! Det är enkelt!
Ställde in ridandet och hämtade stående häst på E4 istället 😂
Sim salabim så gick strömmen i hela mattila oxå.....så rida hemma gick inge bra det heller....
Det enda positiva är att jag steg upp och åt frukost och drack kaffe innan allt bestämde sej för att idag är en sån där bak å fram dag!!
Jag städar väl huset lite med sånna fusk grejer som luktar rent 😂
Och sen får jag mocka stallet med pannlampa.. Tur jag är påhittig....!
Jag har sån himla flyt just nu... Så det är liksom bara att luta sej tillbaks och njuta av farten..., jotjena!
Det blir kallt hyfsat fort i huset....& kaffet hade smakat oerhört gott😁
Love and alltihop!!

💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0