Lördag 16 januari


Jag sov som en stock efter gårdagens upplevelser... Det hände mycket intressant och spännande värre...
Så ett glas vitt vin till middagen som var kl 22 typ... Så kan jag glatt meddela att jag på morgonen vaknade och funderade på vad som hände ... Totalt svart liksom.... Nästan skrämmande att jag lyckades bli så trött.... Minnes lucka typ!!!
Varning varning... Ler.. Vinglaset var inte stort el så 😂 jag var bara slut!
Det har ju varit lite mkt i veckan!

Nå vi hade bestämt oss att vi skulle rida ut på hästarna då markarbets träningen var tuff... Trodde jag🙈
Tre tjejer tre fyrbenta... Ut i skogen!!
På väg hem var det en ponny som laddade explosivt. Dem två andra kunde inte vara sämre ..... Jösses...
Hem kom vi lite snopna över dess energi?! Var kommer den ifrån liksom.

Sadlade om och passade på å rida med lite på Nettas lektion för maria.
Det gjorde Carro med...
Två hästar var idag... Skönt med hjälp ibland.

Hämtat hö och rastar nu kidzen på leklandet innan det är dags att köpa lördags godis 😝
Man hinner mkt om man inte sätter sej på rumpan

//Love 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0