Grattis

Jag fyller år igen :)
På gott och ont!

Förväntade mej inget... Men blir glad ändå när det faktiskt dök upp vänner ändå ❤️❤️❤️

Till o med presenter :)

Nått snällt måste jag ha gjort förra året .

Jag har faktiskt tänkt en del på vad jag igentligen betyder för andra...
Jag kan lugnt säga att jag är sjukt besviken och uppriktigt jäkla ledsen över att jag är jag.
Jag är inte värd många penni... Att låta nån vänskap om det ens kallas så .. 
Jag har fan inte ord för att skriva ens.
Jag vet inte hur illa jag tycker om det.,
Jag vet att jag aldrig någonsin själv skulle göra så.! Och då är det svårt att förstå!
Om jag bara är perfekt när jag ställer upp så fine. 
Om jag bara ska le.hålla käft å tycka allt är bra så fine.
Det är som det är.!
Jag är eller har aldrig varit långsint.. Jag glömmer gärna. Helst för att inte behöva ta skiten.. Jag ids inte!
Men om jag istället öppnat upp och säger sanningen.!
Då! Vad skulle då ske!
Då är det faktiskt inte jag som skulle vara besviken!
Kompis.... Det går bra nu!
Jag har gjort ett val.. Hur mitt liv ser ut om ett år... Vad jag kommer blicka tillbaks på det vet jag för jag har ett mål och en vision!
Resten kommer av sej själv,

💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0