Att lyssna är bra

Ibland känns det som om nätet och nätverket runtomkring mej både drar ner och lyfter mej samtidigt...
Lite konstigt är det😁
Det ena äter det andra.

Men jag älskar verkligen energin jag får imellanåt.
Dem snälla orden,det lilla extra, 
Det är liksom inget spesielt utan bara för min egendel...

Förra året var det svåraste på länge... Mkt egenheter i alla former och färger.
Mkt besvikelse och ännu fler insikter!
Mest glad att jag lyckats hantera det på mitt sätt. Over the line liksom!

Jag inser att jag behöver skygglappar och stänga ut vissa delar.
Och jag klarar det om jag har fokus på målet!

Men ändå är jag lycklig i ❤️.
Jag gör det jag älskar...inget mer än så!
Nig om det.. För övrigt är det.....
Fredag och min super Saab har spunk!

Här behövs ingen julgran..
Jag har ju en Saab 🚗


/hanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0