Svart & vitt


Jag kan bete mej som en jävla barnrumpa bara för att jag kan 😔
Det måste bara vara svart o vitt liksom.
Jag ser ju inte mellanskillnaden ... Ingen har ju förklarat den... Inte ens när det finns möjlighet till den.
Lättare att bara stänga dörren å gå!
Vad är det värt att försöka förstå nått som inte ens med all hjälp i världen går att använda.
Hur jag än vänder mej så har jag rumpan bak.!
Men dagen idag finns ju inte.. Var det inte så?
Alla har en uppgift i livet.... Vilken är din? Har du tänkt på det?
Och hur gör du isåfall för att ta hand om den på bästa sätt?
Och hur stämmer dem överens med hur andra ser dej? Om ni ställer varandra frågorna! Hur blir då svaren?

Många frågor som antagligen inte blir besvarade av nån alls.

Så är livet mer el mindre...
För att fräscha upp lite köpte jag vita tulpaner idag :)
Alltid nått !!

Kram till den som behöver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0