Skoda död.. Typ !

Och jag blev nästan blond ett tag 😂😂

Nog är det väl toppen när man köper ny bil och äntligen slipper gå ut i kylan och plugga in motorvärmaren...
Mysig känsla det där....
Tills....
Jag testar starta bilen och batteriet var dött;)
Suck delux!!
Ringer bil killen o påpekar att nått inte stämmer 😂
Ööhh Det lät ju inge bra --vad gör den ?
Förklarar död heten i bilen..
Typ som en slö hostig häst 🐎
Låter enligt han som om jag har en växel i !!!!
Nope !!
Alltså tänkte en sekund att jag skulle dö😁😝 han menade dessutom att jag INTE behöver ringa å bekräfta om det nu skulle vara så...
Hade inte tid å dividera tog morsans Skoda hon har en såndär liten cool gokart typ (fabia)
Den rullade fläckfritt !!
Bad jani köra å se om jag var så trög så jag gjort missen ....
Jag hade lite tur 😝 det var batteriet som va slut.
Och firman skickade nån mekaniker å ordna igång den 🙈
Jag är inte så blond ändå!!

Myst på en jätte härlig krukan ikväll!!
Ibland är känslan där!
Blev väldigt mkt övergångar och öppnor o serpentiner.. Fina 🐎❤️

En bild på två andra fyrbenta 

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0