Redan tisdag

Veckan går snabbare än fort..
Igår var det en bra känsla att ny vecka kom!
Den förra höll på att äta upp mej 😖
Det förflutna kom ikapp!!

Nu siktar jag framåt.. Känslan är bra.!
Saknaden är väl den som följer lite ❤️

Igår var det djupsnön och hästarna fick verkligen plumsa ordentligt.
Tre hästar red jag och eleverna resterande så hela stallet fick motion.
En del red dock inne i ridhuset..
Och jag var extra glad då alla barn var tokigt duktiga och allt bara gick toppen,

Nu är det tränings vecka för mej i dagar två och en natt borta i annan säng än min egen 😐 
Krukan sover oxå borta men inte i min säng 😉 han får stå i stallet!
Det är lite delade känslor nu på mina senaste träningar.
Kanske för att jag blivit varm i kroppen och adrenalinet inte är lika stort ...vad vet jag.. El är det latmasken! Skönare att träna hemma?
Det positiva är att han blir bättre för varje gång och vi samarbetar bättre.
Det är dem små sakerna som är betydelsefulla😍 som att tre språng innan känna att han är rak.. Och att vi landar i rätt galopp.
Att jag själv påverkar det, det är känslan!
Vi går ju mot ljusare tider nu och då blir det mer fart o fläkt 😁

Ha en bra dag köra du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0