Det är måndag igen

Helgen har varit effektiv på dem flesta sätt :)
Jag har ridit och ridit.. All nysnö som kommit har verkligen gett hästarna möjlighet att jobba igenom alla muskler dem har.. Ryttarna har vridit sej i skratt i sadeln.. Och känslan är på topp.. Lite för bra nästan,,, när allt går bra då gäller det att vara beredd på ett bakslag om man heter hanne 😂 inte alls konstigt!
Jag har även lagat mat för veckans nästan alla luncher!!!
Hej bara!! Jag vill ha en ny bil!
Och lagar jag maten istället för å köpa den klar så är det ordnat snabbare än fortast!!!
Strax så...... Typ 2v el nå!
Har jag ett vettigt mål så har jag ;)

Hade lovat en överraskning åt L om han städade huset åt mej 
Vilket han gjorde och när han skulle välja överraskningen så var det 😱😱gardiner!!!
Lovat är lovat 😁 
Nu hänger dem i fönstrena 😇

Trevlig start på veckan!

Jag har förresten kärat ner mej i blocket och lus läst alla bilannonser 😂😂 
En Skoda blir det nog!
4x4 
Bara hitta rätt kap nu!

//kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0