Vilken helg

Det har varit både fullt upp och samtidigt lugnt o skönt....
Lördag var kall typ -jätte mkt 👀
Och jag bet ihop å red ändå... Kylmä kallt!
Ponnysarna fick ju hoppa i värmen 👌
Idag fick vädret krupp och slog bakut!!!!
Snö snö snö.... Världens blåst och riktigt busväder...
Så lite snabbt bestämdes det att dem som inte gått lektion fick bli löshoppade istället för att sitta upp!

Eftersom det snöat hela dagen och inga traktorer ännu skottat cykelvägen så kunde jag inte låta bli att ta med hundarna och gå ut å jogga lite 😅😜 det tog 40min fast jag joggade intervaller svetten lackade o ❤️ hackade ... Skönt med jogg i 30cm snö

Trevlig söndag gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0