Undrar om jag hinner...

Julen är här... 

Det är ingen stor fart på mej, julstädningen? Äh.. Julklappar .. Jepp hinns väl på fredag😁
Tar dem i Luleå i förbifarten till flyget liksom... 
Tanken har slagit mej massa gr om jul mat till exempel.... Behövs det?
Gröt räcker väl? Och en chocklad låda ,, ja kanske lite julmust😜
Fast äta måste vi ju göra... Bara det att jag hade behövt en kock😛
Idag gjorde jag ett försök i att laga mat 🙌 det blev ett snabbt klipp av 
Pitabröd, strimlad lövbiff, sallad, tomat, gurka & orientdressing!
Tjoho... 20min check! 
Alltså jag är bara för bra på att låta bli att laga riktigt bra mat👀
Kommer jag under 40min och det inkluderar tiden att äta👌 då är det 👌
Jag har en ide om att faktiskt tänka på ett nyårslöfte....
Att laga lunchlådor!! 
Hur svårt kan det vara?!
😜😜😜
El om jag vinner på triss då kan jag köpa salladen på grillen resten av år 2017 😂😂😂

Nu har mina hästar fått jullov... Från elever.. Mej slipper dem tyvärr inte !
Jag tänkte Rida På alla För att se lite vara dem är!
Fast privatlektioner kommer jag ha om nån beställer !

Skulle vilka se den nya filmen om hundraåringen ..... 
Från det ena till det andra!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0