Succé 🎉🎉🏊👀

Oj bara vilket kalas..
20kidz kom och badade och lekte i simhallen med Lukas !
Det var väldigt lyckat och jätte roligt att se glädjen vatten skapar!
Bara dricka chips och godis ... Enkelt och omtyckt!!


Sen kom vardagen 😁 middag kl 19:00 & nu iväg och hämta Hö av bästa bonden i byn!
Sedan ska två hästar ridas 🐎🐎
Det blir visst en sen kväll...
Och vad gör väl det igentligen .. Inget alls!

Vet ni att ::::::denna vecka kan jag räkna minst en bra sak varje dag som nått mina öron eller rört mitt ❤️ ...
Det känns nästan för bra för att få vara sant,, det är då jag inte kan mer än bli lite rädd
och orolig för att det känns lite för bra!
Så där som när du hittat "kärleken" och tror att den ska vara för evigt på dem små rosa molnen och du inser allvaret i känslorna och du blir rädd att mista det 😐
Oj sicken förklaring... Men sen blir det kaos ... Ja typ den känslan 😂😂

Den som väntar på nått gott.....
Kan minsan vänta länge!!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0