2G 3G 4G

Jag har vi har alla i mattila har nog...

Problem med att prata i telefon...
Jag önskade ju några tysta dagar.. Fast inte åt hela mattila 😁😳
Ringde Telia vilka jiddrade om låsa telefonen hit o dit.. 3G el 4G 
Men senare byttes det mot 2G!
Dess värre är väl alla G:n lite svåra för mej... Va .. Öh... Ingen tekniknörd.
Köpte telefon och hallo ett abbonemang  vilket fungerat bra tills någon stund innan jul liksom !
Jag har inte gjort nåt... Så då är det dem som miklat!
Jag önskade jag borde haft mer intresse för prylar och teknik..
Istället var jag över lycklig av att få Freejump i julklapp😍 jag är en lyckans ost... Svarta fina ... Riktigt sköna stilrena Freejump!
Hade det varit bättre med en teknik lektion med Telia? 😖😱
Fast det underbara i kråksången är nog killen som typ 
..lät.... Hej hej... Lugn nu! Du behöver väl inte bli arg.... 
Öh.. Nä absolut inte 😇
Men när tomten inte ens gick att få tag på till julafton med tokväntande kidz... Då blev jag inte glad över deras påhitt om 2,3 &4 G
El Om nån Av våra snärtta seniorer i byn behöver ringa ambulans.. 
Lycka till...fast dem kanske kan G:na bättre än jag ?! Vem av oss vet det?
Säkert Telia killen...han som skulle ringa upp 🙌 lyckligt att han kom fram eftersom inte nätet funka 😜
Telia skickar ju ett meddelande sen om att detta nummer försökt nå dej 😖 
Oj så sur jag låter......

Kram på er och jag är minsan på väldigt bra humör!
Dagen är fullbokad!
Jobb 
Häst jobb
Häst jumping med min dotter 

Ha de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0