Vad hände liksom

Ligger däckad i soffan och orkar inte något alls...
Energin är väck...
Händer inte så ofta att jag kastar upp fötterna på soffan å inte gör något alls!
Men då har jag oxå tid att reflektera ,, över det som skett ,det som varit,det som kommer, det jag önskar, och sånt som bara händer 😝
Just nu är allt lite upp o ner på ett okey sätt...
Jag stänger kapitel efter kapitel.
Jag försöker ta igen det ,,jag haft ögonen stängda och missat..
Försöker förstå det ingen sagt..
Väger det ena mot det andra..

Det är sant att ibland har du allt framför dej ändå kan du mista det!
Att ha stått där men inte förstått..
Oj bara!!

Att ibland bara rasa långt ner och gråta lite,,hjälper mer än att bara svälja..det är då mkt lättare att samla ihop sej och sen bara samla upp och gå vidare!

Jag tror faktiskt jag har en bra taktik där 😁

Trevlig söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0