Chockad

Jag kan inte sova.. Jag är förtvivlad
Och rädd.. Allt bara rusar runt och det är natt.
Man ringer inte på natten du får liksom inga svar på natten.
Du väcker ingen på natten.
Men jag är rädd för morgondagen.
Det jag har framför mej är det värsta tänkbara .. Söker nått ord som skulle beskriva känslan jag har i magen nu.. Vad hände ?varför hände det?
Hur är det möjligt.
Benen bär inte jag mår illa huvudvärken kommer.
Vem gjorde det? Varför?
Jag ska klara det jag måste klara det...... Men just nu är allt fel!
Det kan inte ha varit en olyckshändelse ... Tårarna rinner och jag har några få timmar att samla mej.
Jag önskar jag slapp detta 😥😞
Det blir ett nytt datum att aldrig glömma.


❤️


Kommentarer
Postat av: Sofia H

Av texten att läsa så skickar jag en styrkekram åt dig ❤️

2016-08-31 @ 06:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0