Blandad kompott

Jag satt o rattade min supersaab idag 😍😇 blev boxerad 🙌😝
Men satan i gatan vad sköna sÀten!! TÀnk om min hÀstbil skodan haft dessa sÀten !
Bara drömma sej bort 😝

PÄ jobbet Àr det fullt ös nu... Tok stollar och svettdroppar!
Dem gĂ„r hand i hand 😅đŸ’Ș

Hemma Ă€r det dax att sadla pĂ„ 🐎 och vĂ„gar inte ens sĂ€ga att jag hoppas pĂ„ under â˜ïžâ˜ïžđŸŒŸđŸŒ 

Kaffet Ă€r vĂ€rmt i micron 🙈
Och mjölken lyste med sin frĂ„nvaro och ersattes av matlagningsgrĂ€dde 😂😂 jag har aldrig sagt att jag Ă€r krĂ€sen !
Jag Ă€r liksom lite som en barbapappa figur 😇 jag liksom anpassar mej efter utrymme och form ....

SÄ livet Àr bra coolt ÀndÄ!

NÀr jakten kommer fÄr jag riktigt kaffe och bra mat!
Och trevligt sĂ€llskap 😃

Nu ska jag bada tvÄ dagar i PiteÄ och hÀmta inspiration till vatten trÀningen!
Sova borta nÄn natt och mysa pÄ..


❀❀❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0