Sjuk helg

Helgen har varit sjuk... På ett bra sätt ☺️
Rullade till Luleå på Ted-träning tidigt på lördags morgon.
Meningen med det var att hinna luncha med en go vän innan kursen startade!
Och jo vi han både luncha och dricka kaffe.. Det är så mysigt i Luleå på våren o sommaren efter gatan vars affärerna ligger.
Jag hade ont i halsen o hosta och lätt feber men hoppade igenom första dagen ändå med en fin krukan,, dock la jag mej av olika skäl lågt i höjd på banhoppningen, bara 80cm och det kändes lätt men bra att få lägga fokus på annat istället för höjd. Då blir grunden bättre.
Kvällen sen stod vi på banan, dels filmade jag Pippi med ryttare.. Det går så bra nu så jag blir spesielt glad för det. 
Men min andning var tungt jobbig.. Fick ta till alla medel jag hittade i min närhet kändes det som ... Ångesten är inte kul när det knappt går å andas.. 
Clarityn o en varm kopp te gjorde att jag somnade bra.

Olet ihana - du är underbar ❤️

Dag två vaknades av stopp i halsen och jag kröp upp och kokade hett vatten o honung kl 04:35 typ tog clarityn o somnade om..
Stod på banan idag oxå.. Och la upp 10 cm på min bana så 90-100cm blev det kändes riktigt bra men svetten lackade o rösten bar inte..
Vi stoppade dessutom på ett hinder för att jag försökte åka/vila😂
Men det gjorde hann rätt i.!
Jag behövde sitta löst och komma ihåg vad jag pysslar med ...
Väl hemma har jag sovit först på soffan o nu flytt i säng redan kl 20.. Men det behöver jag.
Veckan har verkligen bjudit på tokerier o annat skoj ;)

Kramiz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0