Rebus och korsord

Det där som alltid finns i tidningar..
Lite som hebreiska om ni frågar mej..
Bokstäver hit o dit.. Kryss och lodrätt osv..
Ibland när jag tänker efter lite så känns dem runt omkring mej typ så 😛
Lite svårt å läsa mellan alla rader!

Hur svårt kan det vara att säga som det är?? Varför försöka förfina nått som inte finns intresse för..igentligen!
Jag är nog gammal å tråkig, men inte dum i hela huvudet ännu ..ler..

Jag har haft en härlig kväll i stallet där vi löshoppat si så där 10 hästar.. Jag kan ha räknat fel :)
Den ena fartigare än den andra !


Alexandra hoppade nog kring 105cm utan vidare ;)
Min dotter lagade middag och dukade klart under tiden jag hade lektioner 👌
Jag är ensam med kidzen till o med måndag .. Jätte mysigt faktiskt!
Ska ta väl vara på dagarna 💕

Ha de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0