Helgen går för snabbt

Vi har hoppat igår och det känndes skoj även om jag nästan tänkte låta bli för att det var så skoj å bara rida istället ...
Men har man tänkt sej hoppning så har man 😉

Vi har turen att kunna växla mellan mitt eget lilla ridhus och ett gigantiskt ridhus hos en vän på finska sidan 💕👍
Då kan jag alltid åka in och borsta ur energin som lätt samlas innanför skinnet när det är vår bla ...ler...

Sen hade jag lyckan att få iordning mina tre hästar och lite "koll" vars vi står idag.. Vilket alltid resulterar i att antingen har jag jobbat rätt el fel 😃
I mångt å mycket var det bra denna gång.
Ridskolehästarna är toppen fina och det var inte mkt att knussla om.
Min egen har mer i bagaget, men inget jag inte kan göra nått åt!
Har lagt märke till nån av ponnysarna som behöver mer tid nu och det krävs att jag sitter upp för att jobba lite.
Så krukan får en vecka "aktiv vila"
Lätt och lite skönt!


Jag har även tränat påmind engelska som jag faktiskt nästan Inte trodde jag kunde ...men jag klarade ju det fint.
Körde hem (bussen)London vänner o Polen vänner nu på mirgonen
Och hoppas dem får en bra resa hem!

Jag har inte hunnit allt jag velat denna helg men nästan 😆😋
Det är inte dammet el smutstvätten som är det roligaste ... Men det är det jag har kvar i helg ;) 


Nu är det lektioner några Tim framåt.

//ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0