Förtvivlat mkt nu

Idag känns det som om jag verkligen på riktigt ger upp... Nu behöver jag mer tid på min klocka om detta ska hålla 😐

Klandrar mej själv otroligt just nu... Hur ska jag lyckas ordna upp skiten denna gång.
Jag måste börja på engång... Det blir en hård väg tillbaks otroligt mkt jobb och uppoffring , jag vet inte riktigt vars Jag tappade andan.. Luften gick ur mej och orken försvann.. El inte orken utan mer kanske den röda tråden och känslan för att jag gör nått jag älskar,,
för min egen skull och inte för någon annan.
Jag vet ju igentligen hur det borde se ut och hur det ska kännas och vad som måste till... Ändå släppte jag allt för inget!!
Inget är ju oxå något...el så inte!
Jag har nog levt mer än halva mitt liv och inte lärt mej .
inte ens på misstagen..
Det som inte görs idag, är inte gjorda imorgon.
Nu får jag läxan och göra om och rätt..

Vintern är strax borta och just nu är det stall sanering som är prio ett...
Klippas rakas tvättas....
En sak i taget men gärna allt på en gång!

//💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0