En känsla bara

Våren är här.. Sommaren är på gång..
Jag väntar på att kälen går ur och det börjar Tina upp, och vattnet rinner av.!
Det behöver bli torrt nu.. Jag behöver mer tid på gården nu... Det är väldigt tufft att se snön tina ...
Hur blir sommaren hur ska jag orka ett år till ? Fast jag inget mer vill igentligen.. Jag drömmer mej bort och hoppas att jag får puzzlet å passa ihop.
Jag kan känna mej så ensam i mina drömmar ibland.. Om man inte pratar ihop sej alls över framtiden.. Då blir det ensamt tyvärr.
Om jag valt höger istället för vänster i korsningen om det ens funnits fler vägskäl.. Men ensamheten gör mej knäpp... Var försvann målet? 
Att försöka minnas planeringarna och om anteckningar varit likt en mindmap om det funnits lite go i mej så hade allt sett ut på nått annat sätt.
Hur jag än försöker hinna med gården och jobbet den här tiden kommer jag aldrig någonsin hinna njuta av den.
Lika att vänja mej vid situationen.
Det blir djupa tankar när  tröttheten knackar På 

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Emma

Kapa bort något? Hitta ett nytt mål (hopptävling, ett ridläger hemma, markarbeta alla hästar tills du bara behöver titta på dem så gör de vad du vill, odla hö och sälja, bygga ut stallet och hyra ut någon mer plats, fixa ridbanan så att det går att ha dressyrtävling)?

2016-04-29 @ 08:44:37
URL: http://emmapafo.horselife.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0