Det uppskruvade livet

Ihelg har jag barn i alla rum.. Minst två.!
Det är bra ju fler dem är liksom... Fast jag har nog skavsår i öronen ...kanske..
El om jag bara är bekväm i mitt lugna tysta liv i ett hus som är tomt på det mesta. Likt en myrstack.. 
När teknikens värld kom in i huset gjordes nog ett val.. Att vara online eller no line 😋 
Det är så lätt att glömma det viktiga, att se och umgås.. Det känns lite underligt men det är på riktigt lite skumt..
Att se på tv med nån som är tyst det är nog okey, men att världen därute är mer viktig än dem innanför väggarna .. Hej bara..., jag behöver nog bli sedd kanske.. El så inte! Det kan vara bra som det är oxå . 
Kan ju vara så att jag är bortskämd el inte är värd tiden helt enkelt....
Men är man liten så lever man rövare för uppmärksamheten... Men är man stor så drar man sej undan.
Så kan det nog lätt bli. Och det lätta gör man bara mer av..det blir enklast då!

Efter björnligan i form av 6 barn somnade sött gick jag ut och red lite.
Det är fredag och oftast är fredag en trevlig dag.. Även idag 😀

//kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0