Avsked

ibland finns inget val 😳
Utan bara ta sitt ansvar som du helt enkelt tog pÄ dej som hÀstÀgare.
El djurÀgare iof.
NÀr man gjort allt man kunnat.. Legat vaken och tÀnkt och googlat runt hela syber vÀrlden utan nÄtt bÀttre svar Àn vad veterinÀren kan ge...
DĂ„ allt du bara kunnat redan Ă€r gjort.. NĂ€r Ă„ldern sĂ€ger sitt och kroppen Ă€r fĂ€rdig dĂ„ Ă€r det dax att galoppera vidare  pĂ„ dem gröna Ă€ngarna!
Det har varit en bra tid och jag fĂ„r lyfta pĂ„ hatten(om jag haft en) för hur mycket denna hĂ€st har gett sina ryttare❀
Dem vĂ€xer inte pĂ„ trĂ€d dessa ska ni veta 😃
Fast beslutet Ă€r taget och tiden Ă€r hĂ€r sĂ„ kan jag inte lĂ„ta bli att tĂ€nka om Jag borde ha gjort nĂ„tt mer  om Jag testat blöta höet, strött pĂ„ vetemjöl.. Om jag gett melass (det som blötlĂ€ggs) för det andra Ă€r testat...
Ja ni hör att jag inte Àr klar typ!!
Ångesten Ă€r dĂ€r Ă€ndĂ„.. Gjorde jag allt? PĂ„ riktigt.!
TÀnk om,, finns dÀr,, fast jag vet!

Idag tĂ€nds en ny stjĂ€rna pĂ„ himlen ❀

Alla dagar Àr inte lika roliga!!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0