😥

Nu känns det inte okej...
För mkt negativt pÃ¥ en och samma gÃ¥ng.... Jag blir nog mest besviken pÃ¥ mej själv för att jag blev arg.. 
Jag gör allt jag kan i min makt för att hinna... Det räcker inte .. Inte hela vägen!
Tanken slÃ¥r mej om att börja om .. FrÃ¥n början .. 
Men ord är sagda och jag viker inte en tum om jag inte har fel..
Ingen annan kan komma och påverka mina beslut när det gäller mej själv. Hur jag gör och inte gör... När det kommer en sån här dipp är det så skönt att ha all tid bokad och disciplin att ... just do it.!
Skit i känslorna. Life goes on!
Its My way ... 
Om jag bara haft kvar det jag nu behövt så hade jag sluppit det här. Om Jag hade kunnat vara 25 .. Om jag hade fått sagt det jag borde, om jag antecknat dem viktiga orden,om jag trott ...
det minsta på just det som sas och skrevs.
Då hade jag sluppit torka tårar, dem som jag inte slösat på överhuvud taget!

Jag behöver en kram och den som ser vad jag tydligen inte ser själv :)

Suck

Det är okej att känna så här, el hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0