Björnligan har anlänt

Jag har knappt hunnit med å träna mina hästar i veckan som gått...
Det har hänt saker hit å dit.. Feber kidz ..provridit häst.. Köpt häst.. Försökt jobba mina timmar, ligger nån back ..
Jag har städat. Fast det syns inte😂
Jag har umgåtts med en god vän över en kaffe, det behövdes.. Skönt att spy galla ibland!
Jag har faktiskt fått ihop två bra träningspass av fyra försök...
Jag har kört tur&retur Luleå idag,
Och jag tog som avslutning med alla 5 kidzen till jobbet och körde fotboll, iskull. Kullerbyttor. Armhävningar allt för att trötta ut dem små benen så jag får sova till 06:00 åtminstonde!
Vilket var riktigt uppskattat av alla!
Dem ligger sött i sängarna nu och jag ska vara lika söt och ta på mej ridkläder och sitta upp på mina fina fyrbenta vänner som jag brukar på fredags kväll 💕

Tack för att du orkade läsa 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0