Torsdag morgon

Sitter i en inre stress över vad jag lämnar ogjort och vad som är viktigt i livet😳
Jobb är jobb... Buissnes är buissnes..
Vilket går först? Det som på långsikt genererar el det som dagligdax?
Kaffet får ta en extra lång tid idag.. Jag är ensam och det är lugnt i huset..
Det är extra mysigt..

Jag har tänkt att få jobba bort lite för att komma ikapp .. Bland annat sitter traktorjäkeln fast i en maskin som jag måste fixa först.. Därefter ska den vintras... Bäst å lära mej den biten med 😳
Det är en av maskinerna jag inte behövt kunna då pappa löste den biten..
Gud så bittert detta känns ibland😥

Kaffet närmar sej botten på koppen och det är väl bara köra igång med lite städ, då det dyker upp en vän för att hjälpa lite i tv-rummet och slå dit tapeterna!

Jag tror jag lever i det smutsigaste huset ever😁

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0