Brak å dunderklump

Han har aldrig varit halt, inte så att jag kan komma ihåg det...
Nu lever han rövare för att han får för lite uppmärksamhet,, han stövlar runt i boxen och ställer jag häst i gången så är väggen på väg ner 🙈
Dunderklumpen är nog inte så dålig nå mer.. Får nog ge han lite pyssel och lite arbete utan ryttare ett tag så får  jag se vilket håll det går åt 😉
Fick säga till på skarpen igår att man beter sej när jag är i närheten !!

Det är måndag morgon och jobb hela långa veckan.. Väldigt mkt bokningar och många timmar i stallkläder ...
Vågar knappt titta på schemat mer än en dag i taget för att klara ro in allt! Alla knep är bra bara dem funkar 😜
En sak i taget :)


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0