Snubblade över gränsen

Det har vänt... 
Jag vände på mina rutiner och inser vad  jag tidigare gjort rätt och mindre bra..
Idag är en glad liten jag som bara kämpar på och det är lätt å kul igen 😘

Jag bytte arbetstid och började morgonen med att lasta krukan.. Jo alldeles själv 😍
Körde iväg till super tränaren och kastade ur själv!!!!!!
Många stenar föll från bröstet...
Sadlade och skrittade fram i egen takt och fick sedan uppslutning för ett super bra koncept att hoppa på!
Så enkelt så det bara var super kul!!
Han flög över allt, enkelt,enkelt med en ryttare som följde MED!! 
Lågt för han lagomt för mej...60-75cirka.
En uppgift åt gången aktivera och låta hindret komma... Tjo det är så kul.
Adrenalinet är på topp ännu fast jag kan känna lugnet...
Han är bättre och starkare och jag mer ödmjuk .. Åhh vilken häst.
Tänk om alla fått ha en krukan.. Gissa att världen vore underbar!

Jag ler ännu... Inifrån och ut! 
Min skatt!!
Tänk att ett sånt FEL köp kunde leverera denna häst!  Bästa affären någonsin... Glad att det blev som det blev. Vägen var lite krokig bara ;)
Botten för att nå toppen ....



Jag känner mej som lilla My, i Mumin världen.
Typ när hon åker på dem där rosa molnen. 


Idag har jag lite extra kärlek över 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0