Njuter av varje dag just nu..

Det känns som om det är lika bra att njuta av livet och faktiskt sluta tro att allt är evigt!
Jag vet hur det är... Det går satan så fort när det vänder 😳
Så jag har gjort den dealen med mej själv,,, att låta bli att stressa ner mej i andras gegga el gnat.
Det får stå för dem.
Det jag ska göra framåt är bara saker jag mår bra av och Som mina nära behöver😍 allt annat får lämnas till nån annan gång en annan dag.
Livet är för kort för dem som inte förstår skillnaden i att flyta fram och göra det bästa av dagen. 
El den som vaknar till bitterhet😈

Det som bjuds idag är det jag själv åstadkommit...
Visst hade det kunnat se annorlunda ut, om jag det velat!
Men idag är just idag !!

Är tungt överens med mitt liv nu.
Jag vet vad som får mej ett steg fram och jag vet oxå vad som får mej två steg bakåt.
Varför jag tänker på detta är för att jag idag hamnade i en sitts som fick mej att tänka till...
Hur jäkla bra allt är.. Hur fel det hade kunnat gå, om jag varit en svag tjej..
Att dem runt mej som betyder nått alltid finns om jag hoppar. Alltid ett skydsnät 💕
Alla har inte det.
Men alla borde ha det !


Ta hand om dej och dina....
Jag vet av erfarenhet att dagen som varit aldrig kommer igen😳
Du har bara en chans.
Ta den el missa den.
Upp till var och en!


Super kram från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0