Ledig dag

Det går inte att sätta ord på känslan idag ... Perfekt kanske är närmast!!
Det var ledig dag,, hela hela dagen!
Vi har myst på med julmarknad och sedan lite shopping 😍 både hem och till stall.. Jag har gjort stallet riktigt lugnt och sansat ... Vi har druckit kaffe och njutit av det annorlunda ..att ha en dag ledig, det är konstigt.. Men nu är det ordnat och kommer definitivt att vara en favorit dag :)
Fast än jag älskar mitt jobb och mina kudz i stallet... Så är det skönt att koppla av.
Jag gillar mitt nya jag... Ingen stress ingen fart.. Bara vara i min värld.. I Hannes värld. Där är bara dem som jag önskar. Resten står på andra Sidan staketet...det har jag valt & det känns väldigt fint i mitt hjärta.
Nån bild från dagens fix å trix å det!


Nu ska vi bara rida in det :) jag drömmer om ett bra sviktande underlag som det ska gå att rida på och hoppa i :)
Kanske jag är närmare drömmen.. Kanske 😍

Monopol är roligt i rätt sällskap 💕

Just ja han med å påbörja reparation av skottkärra oxå 😖

Bara kraften som tog slut,, lite rost spray så löser det sej i morgon ..

Ha en underbar lördags kväll

💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0