Kaffe tajm


Slänger mej på soffan och är ...
Det var strömavbrott när jag kom hem vilket var underbart.
Tyst som i stugan 💕
Vi gjorde läxorna och tog det Easy!
Ikväll är det ändringar i planeten och jag hoppas på en trevlig kväll på hästryggen med bästa tänkbara sällskap!
Nästan så jag känner att det är gör bra för att vara sant,, typ som att inte ropa innan du kommit över ån.
Det är konstigt hur livet runt dej kan ändras o oftast till det bättre 👏
Känns liksom fel att våga njuta av det.
Typ som att det då försvinner 😥

Nä allt har sin mening... Jag bara måste våga njuta och förstå att det är okej att känna sej glad!

Jag har hittat ett inre lugn nu.

Jag har några få vänner ,men dem delar jag oxå allt positiv o  mindre bra saker med. (Nått förblir givetvis aldrig nämnt)
Men dem finns när jag behöver.
Dem andra dom bara fanns när det passade dem... 
Dem har jag nog redan läst av och raderat på min vän lista.
Jag tänker aldrig mer i mitt liv be om vänskap. Aldrig någonsin!
Ger hellre mer åt dem som på riktigt alltid är där i vått å torrt !
Få!!! Men ärliga!! Ödmjuka och perfekta!

Kram på den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0