Försök iallafall...

Jag har tid att reda ut lite tankar som maler när jag ändå måste köra fram å tillbaks 3tim.

Det finns nått som jag inte riktigt kommer underfund om.. Nått jag inte kan ta på. Lite spesielt .!
Det händer jag tror mej veta och ha kommit på och igenom.. Men då visar det sej att så är inte läget.



När nån tror sej känna mej riktigt bra, då tror dem fel! 
Jag älskar surra om allt och lite till... Men inte om mina innersta tankar.
Blir lika förvånad än, när nån tror sej veta, hur det ligger till..
Jag har ju några år på nacken och mkt underliga äventyr har lett mej hit vara jag är och står idag.

Har du tänkt på att hur någon annan förstår dej el inte förstår.. Beror på deras väg i livet. Vad dem är van vid. Vad dem orden betyder i deras liv.

Hade tänkt rida ikväll men kände att det ger mej mer om jag sover istället 💕

Mitt ❤️ känns upp å ner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0