En bil tripp


Ett par dagar vila från alla hästar... Och jobb tankar... Och alla andra känslor !

Har nog inte sett så många tjäderhonor någonsin... Vägen kryllade av dem, fanns dem inte på vägen så åt dem sandkorn i sidan 😳
Vars har man då hundarna?? Jo men visst hemma!! Suck!

På norska sidan var det grönt!!
Och vi har kikat på Trondheim idag , både shopping och vitenskapsmuseum
Där kidzen fick lära sej masser...


Lukas var tapper och orkade vara med i butiker oxå bara jag höll han med soft is ✌🏻️👍🏻
Jag har inte handlat nått alls åt mej själv duktig som jag är.

Men saknar stall doften... Lite skit göra i leran hemma hade suttit fint!
Min röda tråd i livet.. Det är inte för inte dem finns i mitt liv.!
Det är när man inte har det bästa som finns runt knuten..som saknaden är störst... Påminner om låten "let her go"
Det är väl så livet är ;)


PS: fick en fin pressent i stallet på onsdag.... By the way 👍

//ses o hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0