Chockerande dyrt land

Idag åkte vi åt andra hållet.. Upp till city syd... Strosade runt och kikade efter nått spesielt men inget direkt som var så där wow😳
Så det det blev inget mer än en sport topp och ett par ridstrumpor ..
Lukas hittade ett par riktigt snygga röda converse som blev nya sommar skor.
Lite ombyte från att bara vilja ha skate skor liknande DC skor.. Skönt för mina ögon 😉
Åt en helt vanlig lunch på Egon det var nog den dyraste lunch jag ätit ..över 700kr! Snacka rikt land!
Sedan är det lördag och kidzen ville ha lite godis.. Jamen visst.. 50kr/påse ..
Smällde av när jag såg att lösviktsgodiset kostar 138,9kr/kg
Otroligt dyrt!!
Jag har sjuk hemlängtan men har fått mej två doser av lite "häst" idag!!
Dels hö gubben som ringde och hade ett lass hö att hämta,, kan man bli mer lycklig!! 💕 underbart att han ringer och meddelar att jag kan hämta! 
Ja sen bjöd Jane på nästa dos iform av att jag läste fb!
Tjöt i skratt pga el-stöten hon lyckats få men som Dana minsan undgår hela tiden! Barnen kom ner i källaren och frågade om jag var ledsen när tårarna sprutade när jag förbrilt försöker läsa texten Jane skrivit.....samtidigt som jag ser framför mej bilden av Jane och bilden av ponnyn! Jo tack jag vet hur knäpp jag är Men jösses vad kul det var 😂😂 jag har liksom jagat ponny på fel sida några gr!
Så detta hjälpte min hemlängtan.
Saknar mina håriga vänner..sak se stressen.. Som kanske inte är så stressig ändå om jag tänker efter🙈
Detta att inte kunna jobba det är stressigt!
Men jag vet att djuren har den bästa tänkbara skötsel som finns!
Bara det att jag vill hem 😇

Norska kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0