Stallpellets

Ny tĂ€nkande đŸ˜± Vi  se hur det gĂ„r 👍
Jag har bestÀllt en pall med pellets som ska provas i boxarna :)
Ska se om det Àr effektivare mer lÀttmockat och om det blir billigare..!
Jag har ju alltid alltid haft spÄrn, det Àr svÄrt att lÀra gamla hundar sitta ..ler..
Jag fÄr lÀnka tillbaka och berÀtta om det den fÄ jag prövat ett tag .

IgÄr jobbade jag kvÀll pÄ badet medans Jane hade hopptrÀning för nÄgra av mina elever ,. Super nöjda kidz!
Alla överlevde och var jÀtte nöjda ned trÀningen :)!
Super att det lan rulla pĂ„ utan att jag behöver jobba arslet av mej :) love it💕

Jag Ă€r trött och seg idag för matten blev kort och det resulterar ju i att jag Ă€ter skit đŸ˜±đŸ˜” inge bra bygg mat direkt.
Hoppsan!

SÄ kan det gÄ !!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0