Ny i samlingen


Lilla My röd :)
Det blir så mkt roligare och dricka kaffe med Mumin muggarna 😝😍

Här går telefonen varm och det beställs visst resa och nätter i Madrid 😉
Jag åker visst på semester i sommar fast det är jobb relaterat till 50% 
Business 😈😂😔😝  jobb är bli alltid skoj!

Idag ska jag njuta av ledig förmiddag i stallet och det är nog vecktra som behöver ridas 😊 hon var som en kanonkula igår ... Loppiloppi 🐎 
Utan att vänta om ryttaren hade lust med det😈 
Satte mej upp och red nån minut mitt i 
lektionen och testa för att bättre kunna förklara.
Tror nästan Julia höll på att skratta ihjäl sej 😂😂😂😂 lånade en hjälm som inte passade mitt huvud riktigt., ler...
Tur dem har humor kidzen ;)

Ha en bra dag 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0