Äntligen fredag


En översyn av läget !

Idag har jag firat nin första pensionär från mina arbetskollegor ... Är jag gammal nu? Vuxen poäng?
Hon var en bra kollega som visade vägen på olika sätt gällande både jobb och faktiskt inredning och mode. 👍😝
Vi hade många långa duskutioner om rätt och fel och vad som passade och ej.!
Allt från smink till möbler eller hur en bra chef är!  Vi hade våra duster oxå ;)
Men alltid på ett bra sätt !!
Här är tårtan som fikades av 😃

Söt eller hur !! En riktig pensis !

Jag har varit å hoppat krukan för Mikko kul som fan!!
Avslutade med oxer räcke 5studs och ett kryss på 60cm

Jag som inte trodde jag kunde hoppa studs !!!! Det gick men min häst behöver definitivt mer sånt .., lite stelt och studsigt kändes det som!
Han är i behov av mer mjukhet och Att använda bakdelen och ryggen👍
Nå han är bättre för var dag!!! 
Jag har för brottom

Sov sött nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0