Blir tokig

Sitter med hosta och snorar ihjäl mej ..
Rösten är lite bättre men huvudvärk kom istället!
Över 7dgr utan träning ..boring..
Verkar dessutom som resten av dem inneboende har samma skit på gång!
Så med facit är det luftburet!
Då den enda jag varit nära är lilla Lukas!
Och han är frisk 😂😂
Lektionerna blev huxflux idag totalt fria till eleverna att göra just vad dem vill med vem dem vill... Glada som bara den! Minst tog störst ;) så kan det gå när man får välja själv :) men roligt att se vilja som tar det säkra kortet och vem som direkt kastar sej utför!
Jag förundras även själv av att dem då kan mer än man tror👌
Jag är till min fasa inbokad på jobb 3timmar i eftermiddag...borde ha vilat!
Tar en ledig dag imorgon eftersom gymmet är stängt pga sanering!
Får väl sova extra och ta hand om mej själv några Tim.. Har ju hår fix inbokat.


Fina Pandora



Kommentarer
Postat av: Filippa Kenttä

ååh vad fin!! :-]

2015-06-09 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0