Absolut sista passet

Idag gjorde jag mitt sista pass (hoppas jag) i simhallen på ett drygt år!
Ett barn kalas!!

På hemma fronten har jag sovit mer än klockan runt!
Jag vaknade för första gången på en vecja utan feber ...tjoho...
Jag har rekat jobbet ute på fältet! 
Fixat med lite staket åt hästisarna!
Och samtliga fyrfotade hästar har rört på sej även om jag fick hjälp och inte själv suttit upp alls!

Tre nöjda hästar och nöjda brudar :)

Sitter och kikar på hundraåringen som försvann ut genom fönstret :)
Men funderar om jag ändå borde städa istället...
Rösten är tillbaka... Inte alls lika snorig..
Och nu smakar det bara blod när jag hostar... Så det blir bättre👍🏻

Livet återvänder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0