Mamma skämmer bort lilla L &

Idag var dagen ledigt förmiddag..
Få se !! Hur mkt hinns det slösas på några få timmar😂😂😇
Vad är prio ett?!
Frågan gick till grabben.. Jovisst cross skor och byxor!
Säkerhet går visst före annat krafs 😋

Men utöver det så ville jag ha träpersienner till två rum! Och dem är redan på plats i rummen 😍

Ser ni ... Nu kan jag mörklägga hus och hem.
Men jag busade lite extra bara för att jag faktiskt kan !!

As snygg ring .
Jag som glömt hur man har ringar på 
Inte ens förlovnings ringen hänger med nå mer .. Illa..

Haft helt perfekta ponnysar och hästar idag lika elever som rider super bra!
En sån här dag är bara för perfekt!

Nu är det min tur att åka häst 😆

Härlig lördag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0