Lite grå dag

Det var väl inte den bästa dagen i dag om vi tänker på vädret..
Men jag fick hyfsat mkt gjort ändå😁
Hade två lektioner på mirgonen och sedan for vi ut på skogstur med 4hästar .. Krukan skötte sej mkt fint men oj vad vingligt det var typ än slank vi hit o sen slank vi dit fast vi tog inga diken;)
Fina estelle fick vilodag idag eftersom vi planerat hopp o skutt i morgon x 2!!
Både hemma å borta 💕
Jag körde Lamborghini idag ..ler... Med betesputsaren fina raka linjer 🚜
Sen trycktes stolpar ner och imorgon drar jag trådar och vips har jag en ny betes hage!!
Var och kvälls joggade oxå med IZOR ..
Imorg är det ben på gymmet..
Härligt med långa ljusa nötter när man hinner mkt ...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0