Inspirations död


Kaffe i min lilla MY mugg 💕
Och en mini pink Magnum glass!
Jag har alltför lätt att falla ner känslomässigt bara för att nån annan mår dåligt... Att jag inte lärt mej med åren!
Att stänga av å sluta bry mej bara dra mitt eget rejs!
Hur svårt kan det vara??  Svårt är svaret!
Förbannat svårt!
Även om jag har alla verktyg i handen för att veta hur jag handlar så är det tråksvårt!
Det blir bättre å bättre dag för dag då jag inte tänker på det.
Att inte se är att inte veta!
Att förstå gör ont ... Ondare än jag någonsin trott. 
Jag är ju för dum för att inse att detta var en bricka i spelet en så kallad livlina att falla på.
Men sanningen kommer alltid ikapp så är det! Det som är meningen det händer!
Det är livets gång!
Nu ska jag ut och försöka hitta min feeling hos mina fina hästar 💕

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0